Известие

Collapse
No announcement yet.

Смених повдигачи, но тракат...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Не е от него.Колата беше така още като я купих. Тогава беше със кастрол профешанъл 5w40 швейцарско,защото и колата е от там. Иначе и на мен ми е интересно и ще следя темата.Валовете ми не са износени,и са като нови

    Comment


    • #17
      Разглобява се пак и се проверява кои са празни, за да си сигурен, че е от тях. Като ги сменихте проверихте ли колко са празни от старите?
      Случва се нови повдигачи също да тропат.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Macko166 Покажи съобщение
        Колеги, колата е 147 1.9 16V. Koгато я купих чух, тракащите повдигачи, но го отдадох на старо масло. Смених маслото със Селения Турбо Дизел 10W40, повдигачите си тракаха и след смяната на маслото. Купих хидравлични повдигачи INA - 16 броя. Сменихме и тях, но без резултат. Прави впечатление, че на студен мотор не се чуват,но след 2-3 минути започват. Увеличават се заедно с оборотите на двигателя и не чука хаотично.Понякога не ги чувам и на топъл мотор, но рядко... Дали си въобразявам, но когато е наклон с предницата напред, почти щтракането изчезва...после пак се чува, пак изчезва. На отворен капак трудно се чува тракането, но зад колата се чува отчетливо.
        Дайте мнение или някой изпатил да пише...
        Не се чуди а сваляй направо картера и виж лагерите. Огледайте добре да няма и повлякло бутало ( да няма надран цилиндър и стъответно там вижте за хлабини в буталния болт.
        sigpic
        Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
        Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

        Comment


        • #19
          Колеги, смених маслото с Бардал 5W40 синтетично и нещата се оправиха. И на топъл и на студен двигател няма тракане!!! Явно Селенията не е това, което очаквах!
          Благодаря на всички отзовали се!!!

          Comment


          • #20
            Селенията отдавна не е това, което беше. Аз ползвам Мотул

            Comment


            • #21
              А и нищо чудно вече някой чаплък да е отишъл във филтъра, отпушил магистралата достатъчно за да напълни някой чукаш повдигач. Сега и друго масло да сипеш пак няма да тракат

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                > 1 bar на празен ход и 4 - 4,5 bar при 4К оборота.
                А не трябва ли да е 2,5 - 3 bar при 4000 об. ?
                Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                sigpic

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                  А не трябва ли да е 2,5 - 3 bar при 4000 об. ?
                  Написал съм това, което пише в E-learn.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Macko166 Покажи съобщение
                    Колеги, смених маслото с Бардал 5W40 синтетично и нещата се оправиха. И на топъл и на студен двигател няма тракане!!! Явно Селенията не е това, което очаквах!
                    Благодаря на всички отзовали се!!!
                    А филтъра смени ли като наля Бардала?
                    sigpic
                    Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                    Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщение
                      А филтъра смени ли като наля Бардала?
                      Разбира се!
                      Но интересно, че пак чувам подобен звук като на един повдигач.
                      А това за лагери,бутала....не го вярвам!
                      А и не чукат така. Повдигача си чука....май...
                      Да не е демпферната шайба на коляновия вал?
                      Last edited by Macko166; d.m.y г., 21:24.

                      Comment


                      • #26
                        Ще ти тресе педала на съединителя. Лагерите се чуват ясно след изфорсирване

                        Comment


                        • #27
                          Бати разправията заради тъпата демпферна шайба, която не е разбита много, а тръгнала към смяна.
                          Като откачих пистовия ремък чукането на " повдигач " спря, както и вибрациите в купето на празен ход. Шайбата имаше минимален луфт, който наподобява като звук все едно е повдигач. Добре, че смених само повдигачите и маслото, а не както казваха колегите: бутален болт, лагер колянов вал, задрало бутало.....
                          Dayco - 140 лв. с отстъпката и мотора пее!!!
                          Камък ми падна от сърцето!!!
                          Искрени благодарности на youtube и хората снимали на клип crankshaft pulley noise та ми просветна и на мен откъде идва тракането!

                          Comment


                          • #28
                            Само един въпрос - този, който ти опъва ремъците не видя ли че шайбата е аут?

                            Comment


                            • #29
                              Малко е тръгнала шайбата. А и май не я е проверил качествено...

                              Comment


                              • #30
                                Не я е проверил въобще, смени майстора

                                Comment

                                Working...
                                X